reklama

sme boli teda na úrovni

Ja si vážim pána prezidenta Tisu a veľmi vážim, lebo sa pamätám ako dieťa. My sme boli veľmi chudobní, a keď on bol, sme boli teda na úrovni,Povedal arcibiskup Ján Sokol v rozhovore, ktorý TA3 odvysielala 27. decembra.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (68)
Vendulka Foglová
Vendulka Foglová (zdroj: Jan Lukas, 1942, Praha)

Prikladám miesto dlhých rečí iba jednu fotografiu dievčatka menom Vendulka Foglová. Odfotil ju fotograf Jan Lukas v roku 1942. Áno... bolo to v inej krajine, v inom state... (fotografia je súčasťou jeho pražského denníka 1938-1965).  Na tejto fotografii ma neznepokojuje iba to, že Vendulka sa podobá na moju mladšiu sestričku a je asi aj v jej veku. Znepokojuje ma hlavne fakt, že aj v našej krajine bolo v tom období blahobytu a vysokej úrovne množstvo takýchto smutných tvárí, očí, pohľadov, životov, sestier, bratov, rodičov a detí....  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán arcibiskup Sokol si dobrú úroveň predstavuje veľmi zvláštne. Zaráža ma aj to, že ako syn z dobrej kresťanskej rodiny poukazuje na blahobyt a úroveň, v dobe keď trpelo množstvo ľudí v celej Európe.  

...    

Barbara Breinerová

Barbara Breinerová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som človek mnohých záľub - žiaľ preto sa asi nevenujem ničomu poriadne ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu